DE DIALOGEN - Een vrouw in gesprek met mannen - Deel I - Een ouderwets meisje

?Waarom moet ik dit boek lezen?? ?Voor je plezier en het bevat een boodschap zoals een jonge vrouw serieus nemen.? ?Waarom noemt Suzanne, de hoofdpersoon, zichzelf een ?ouderwets? meisje?? ?Voor haar werk zit ze niet op sociale media en ze koestert ridderlijke deugden.? ?Wat houdt dat werk in?? ?Ze opereert aan de rand van de wet.? ?Haha, wat je deugdzaam noemt.? ?Ontroert je boek? Zijn de boodschappen positief?? ?Dat ligt er niet dik op. Maar ze heeft haar zwakheden.?

Is DE DIALOGEN - Een vrouw in gesprek met mannen - Deel I - Een ouderwets meisje het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op DE DIALOGEN - Een vrouw in gesprek met mannen - Deel I - Een ouderwets meisje