De dingen die we beschermen

Rank 204 Gelezen 12 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 13 Favoriet 2 Recensies 2
Feelgood   Topics 0

Eén telefoontje zet het leven van Kenzi op zijn kop. Nu haar moeder dood is, is ze niet langer gedwongen om in een dubieuze club te blijven dansen. Ze besluit een nieuw leven voor zichzelf op te bouwen en vlucht. Maar daar heeft ze geld voor nodig… en dat probeert ze te verdienen met het enige middel dat ze kent: dansen in Bliss, een erotische dansclub van de Renegades MC. Het plan: zodra ze genoeg geld heeft, gaat ze er vandoor. Nou ja, dat was het plan, tot ze verwikkeld raakt met Paxton. Oog hebben voor een berucht bendelid is vragen om problemen. En wat als hij achter haar geheim komt? Het leven van Paxton is eenvoudig en duidelijk. Doe je werk voor de MC en doe het goed. Sinds de zelfmoord van zijn jeugdliefde, is zijn leven zwart. Maar wanneer hij naar Bliss gaat om zaken te regelen, is er die nieuwe danseres, die kleur brengt in de duisternis. Hij kan zijn ogen niet van haar afhouden en in plaats van de MC, neemt Kenzi ineens alle ruimte in zijn hoofd in. Als hij op een avond in het nauw zit, vraagt hij Kenzi om hulp en worden hun levens verbonden. Maar hoe houdt hij zijn taken voor de MC en het beschermen van Kenzi in balans? En wat houdt ze voor hem geheim? Vertrouwen is voor Pax een bijna onmogelijke opgave, maar als hij Kenzi in zijn leven wil houden, is dat iets wat hij misschien moet leren.

Feelgood
Folsom Renegades (2)
SVM-Publishing
26 januari 2023
26 januari 2023

1 keer bewerkt, laatste bewerking door NaomiDepelseneer

Reacties op: De dingen die we beschermen