De dingen die we missen

Wat doe je als je na jaren gevangenschap vrijkomt? Norah heeft moeite om een doel te vinden, tot het antwoord uit onverwachte hoek komt. Brandon, de zoon van de man die haar heeft gered. Hij zorgt ervoor dat ze de dagen doorkomt en ze bouwen een bijzondere vriendschap op. Als ze na wat hulp haar passie vindt, ziet ze eindelijk een manier waarop ze meer op eigen benen kan gaan staan. Daarvoor moet ze Brooks en Brandon achterlaten. De vraag is of ze dat kan? Bloed, pijn, marteling, moord en wraak. Dat is het enige dat Brooks op de been houdt nadat zijn vrouw is vermoord. Overmand door verdriet, dreigt hij alles te verliezen. Een uitweg vinden uit zijn verdriet en iets nieuws opbouwen blijkt lastig. Als hij wraak heeft genomen op iedereen die dat verdient, wat moet hij dan? Brooks zal moeten leren om zijn verleden en het verlies een plekje te geven. Boven alles moet hij weer leren om een vader te zijn voor Brandon. Maar hoe ga je verder zonder de vrouw van je leven? En wat moet hij met Norah, die gevoelens in hem aanwakkert waar hij helemaal niet op voorbereid was? Brooks doet het allemaal op zijn eigen manier, maar misschien moet hij toch eens onder ogen zien dat je van anderen kunt leren.

Recensies (5)

Meer recensies

Is De dingen die we missen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De dingen die we missen