De drommelse drone

Een grappig, spannend en een klein beetje eng verhaal met opnieuw Felix en Lotte in de hoofdrollen. Een avontuur over kerstcadeautjes, een drommelse drone en allerlei geheimzinnig gedoe. Voor lezers vanaf 8 jaar.

Het is bijna kerstavond. Terwijl zijn ouders niet thuis zijn, pakt Felix stiekem zijn cadeau vanonder de kerstboom en maakt het open. Wow, een drone! Trots laat Felix hem aan zijn buurmeisje Lotte zien. Hij noemt zijn
drone de IZHA, wat staat voor ‘Ik Zie en Hoor Alles’. Het is het ideale spionagetuig voor hun eerste DOZ (Dingen-
Opsporen-Zoektocht), vindt Felix. Dankzij de drone kunnen hij en Lotte eindelijk plekken gaan verkennen waar ze tot nog toe niet bij konden. Het spookkasteel in de buurt, bijvoorbeeld …

Recensies (1)

Is De drommelse drone het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De drommelse drone