De ex

De ex

Gelezen 113 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 104 Favoriet 2 Recensies 7
Thrillers & Spanning Spots 2   Topics 0
Als Olivia hoort dat haar ex-verloofde Jack Harris is gearresteerd voor een drievoudige moord twijfelt ze er geen seconde aan dat hij onschuldig is. De enige vraag die er rest: wie zou er zo ver gaan om hem in de val te laten lopen, en waarom?

In een poging haar vroegere fouten goed te maken besluit ze Jack te helpen. Maar terwijl er meer en meer ijzingwekkend bewijs opduikt dat tegen hem spreekt, begin je samen met Olivia te vermoeden dat zíj degene is die gemanipuleerd wordt. De man die ze kende had dit nooit kunnen doen… maar wat als ze hem nooit écht gekend heeft?

Thriller

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Hebban lezer

Kees van Duyn Hebban Recensent

Behoorlijke plot, mislukte climax

door: Kees van Duyn

Al haar hele leven heeft Alafair Burke een fascinatie voor criminaliteit. De oorzaak daarvan is dat in Kansas, de plaats waar ze opgroeide, destijds een seriemoordenaar actief was. Ze las daarom erg veel misdaadfictie en later volgde ze een rechtenstudie. Als auteur debuteerde ze in 2003 met ...

Reacties op: De ex