De fantastische familie Zapato

De fantastische familie Zapato

Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Junior   Topics 0
*Met magisch folie!*

Het circus van de familie Zapato bevindt zich na lang reizen opnieuw in de stad. Voor deze feestelijke gelegenheid stelt het jongste zusje je graag voor aan haar buitengewoon getalenteerde gezin. Haar broer is een uitmuntend jongleur, haar zus danst prachtig met linten en haar moeder weet steeds elegant haar evenwicht te houden op een rola bola. Maar welk verborgen talent heeft het kleine zusje zelf?

Door een gestreept folie over elke pagina heen te bewegen, komen de illustraties in dit boek als bij toverslag tot leven. Via deze animatietechniek, line moiré, kunnen lezers niet alleen zelf magie beoefenen, maar ook kennismaken met verschillende circusberoepen.

"Dit retro-getinte prentenboek valt in eerste instantie op door zijn verzorgde uitgave. De linnen kaft, de stevige pagina’s, de uitgekiende vormgeving, over alles is nagedacht en het maakt het geheel aantrekkelijk en tot een ‘Wanna Have’. Voeg daarbij de magische folie, en je hebt een ‘Really Wanna Have’!"- Pluizuit.be

Kind & Jeugd
Prentenboeken (<6 jaar)