De fluisterman

VN:

De fluisterman

Rank 1145 Gelezen 1122 Aan het lezen 29 Wil ik lezen 931 Favoriet 54 Recensies 60
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Lijsten 6 Spots 13 Hebban 1000 678   Topics 0

De fluisterman van Alex North is de thrillersensatie van 2019! Tom Kennedy, nog kapot van de dood van zijn vrouw, besluit met zijn zoon Jake te verhuizen naar het kleine stadje Featherbank, voor een nieuwe start. Maar Featherbank heeft een duister verleden. Vijftien jaar geleden ontvoerde een seriemoordenaar vijf jongens, die hij vermoordde. Tot hij uiteindelijk werd gepakt vreesde iedereen de Fluisterman. Dat was al heel lang geleden, en een oud misdrijf hoeft natuurlijk niet van invloed te zijn op Tom en Jacks levens. Maar dan verdwijnt er weer een jongen en begint Jake zich vreemd te gedragen. Hij zegt dat hij gefluister bij zijn raam hoort. De fluisterman is een unieke leeservaring die je nog lang zal bijblijven. Alex North is geboren in Leeds en woont er nu ook met zijn vrouw en zoon. Hij studeerde filosofie aan de universiteit van Leeds, en werkte daar op de faculteit sociologie, voordat hij ging schrijven. De fluisterman is zijn debuutroman en direct verkocht aan vijftien landen. De filmrechten zijn verkocht aan de Russo broers, bekend van de Avengers serie.

Literaire thriller
Ernst de Boer Ankie Klootwijk
Ambo|Anthos
13 juni 2019
13 juni 2019

3 keer bewerkt, laatste bewerking door Hebban lezer

Anne-Claire Verham Hebban Recensent

Enge fluisterman versus onhandige vader

door: Anne-Claire Verham 4 likes

In de boekwinkel zal De fluisterman alle aandacht naar zich toe trekken dankzij een gruwelijk mooie kaft in foliedruk. Ondertussen maakt dit boek van de Brit Alex North ook inhoudelijk gezien razendsnel naam. Een thriller van de meest ijzingwekkende soort rondom een akelige seriemoordenaar die het...

Reacties op: De fluisterman