De geheime boodschappen van het licht

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0

De wens om vrede, liefde en vervulling te creëren zit in ieder van ons. Met de hulp van deze orakelkaarten en de geheimen van het licht kun je deze en vele andere mogelijkheden in jezelf naar boven brengen en belichten. Het licht is immers een onvoorwaardelijke gids die je kan helpen om het potentieel in je ziel te versterken en te activeren. Stap binnen in de wonderlijke wereld van het licht en laat de inspirerende inzichten van Denise Jarvie en de schitterende afbeeldingen van Daniel B. Holeman de liefde, visie en kracht van je hart stimuleren. Krijg toegang tot de wijsheid van deze bijzondere kaarten via de speciaal ontworpen meditaties en oefeningen voor voorspelling, contemplatie en openbaring. Je kunt ook werken met de 45 kaarten en het bijbehorende boekje voor een volledige masterclass voor de ziel. De taal van het licht spreekt tot de eeuwigheid, het leven en jou. Stem je af op haar geheimen en straal!

Religie & Spiritualiteit
Esoterie algemeen
Zuidnederlandse Uitgeverij ZNU
15 februari 2020
25 februari 2020

Reacties op: De geheime boodschappen van het licht