De geheime dagboeken van St. Bernard

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Junior   Topics 0
Professor Lammers wordt met zijn gezin uitgenodigd door een geheimzinnige Franse graaf. De oude edelman is op zoek naar de dagboeken van Bernard van Menthon. Er zou in die dagboeken veel te vinden zijn over de geschiedenis van het landgoed van de graaf. De familie Lammers vertrekt naar Frankrijk, waar ze opgewacht worden in een sprookjesachtig kasteel hoog in de Alpen. Kosten nog moeiten zijn gespaard om het hen naar de zin te maken. Maar wat begint als een mooie droom verandert al gauw in een nachtmerrie. Het kasteel van de graaf begint steeds meer op een gouden kooi te lijken. Waarom zijn er bodyguards en worden de tuinen bewaakt door bloedhonden? Wie is de geheimzinnige monnik die gewapend met een buks door bergen sluipt? Als de dagboeken ontdekt worden blijkt dat de oude graaf helemaal niet geïnteresseerd is in geschiedenis. Welk duister geheim bevat de dagboeken? Wat heeft een afgesloten grot hoog in de bergen daar mee te maken?

Junior
Logboek Lammers (2)