De Geheimen van Imh - deel 1

Ooit was er alleen het 'grote niets', een onmetelijke leegte die aan de goden toebehoort. Uit verveling besloten de goden op een dag deze leegte gedeeltelijk te vullen met wat wij nu het heelal noemen. Een bonte verzameling elementen die leven mogelijk maken. Hoewel alles in deze creatie voortkwam uit liefde, konden de goden niet voorkomen dat er vanaf het begin hier en daar dingen misgingen. Dat zou grote gevolgen hebben en leiden tot een verschrikkelijke strijd om het bestaan van vele werelden en levensvormen. Een strijd die tot op de dag van vandaag af en toe oplaait en soms zelfs leidt tot de vernietiging van hele planeten of sterrenstelsels. 'De geheimen van Imh' neemt u mee naar de oorsprong van deze strijd.

Is De Geheimen van Imh - deel 1 het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De Geheimen van Imh - deel 1