De Geheimen van Imh - deel 3

Een duistere planeet vol gevaren. De opmerking ‘Waar zijn we in hemelsnaam dit keer in beland’ zegt hierover genoeg. Niemand weet wat hen te wachten staat. Toch moet het gezelschap verder. Het lot van de wereld waarop zij leven is afhankelijk van hun doorzettingsvermogen. Ieder lid van het reisgezelschap is hiervan doordrongen en dat is een zware last. Toch zijn zij vastbesloten tot het uiterste te gaan, want al weet slechts één van hen terug te keren met het Imhriet, dan is deze tocht de moeite waard geweest. Ook al is het zelfs in dat geval niet zeker of de wereld nog gered kan worden, want het kwaad wordt tijdens hun afwezigheid alsmaar sterker. De achterblijvers kunnen slechts trachten zolang mogelijk stand te houden en hopen op een wonder.

Is De Geheimen van Imh - deel 3 het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De Geheimen van Imh - deel 3