De geheimzinnige verdwijning van onze juf

Orlando wil later dolgraag bij de politie, ook al vinden zijn ouders dat een slecht idee. Wanneer op een ochtend de juf spoorloos verdwenen is, grijpt Orlando zijn kans. Eindelijk kan hij laten zien dat hij een natuurtalent is als het gaat om speurwerk!
De verdwijningszaak blijkt ingewikkelder dan Orlando dacht, en misschien zelfs gevaarlijk. Hij ontdekt dat veel dingen anders zijn dan je op het eerste gezicht zou denken. Zelfs klasgenoot Teddy blijkt allesbehalve saai …
Samen hardop teksten lezen en zo een soort toneelstukje opvoeren, dat is wat je doet met dit toneelleesboek. Wie leest het grappigst? Leef je flink uit in de rol, dan heb je veel plezier!

Is De geheimzinnige verdwijning van onze juf het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De geheimzinnige verdwijning van onze juf