De gevangene

De gevangene

Rank 61 Gelezen 63 Aan het lezen 18 Wil ik lezen 509 Favoriet 5 Recensies 22
Thrillers & Spanning Lijsten 1 Spots 1   Topics 0
BA Paris, bestsellerauteur van Achter gesloten deuren, is terug met een waanzinnig goede thriller: De gevangene! Amelie is een overlever. Op haar achttiende kwam ze er alleen voor te staan na de dood van haar ouders, maar gelukkig werd ze al snel van de straat geplukt door Carolyn, die haar in huis neemt. Met hulp van Carolyn weet Amelie haar leven weer op de rit te krijgen en ze wordt meegesleept in de glamourwereld van Londen, waar ze de knappe en rijke Jed Hawthorne ontmoet. Al snel trouwen ze. Dan komt Amelie bij kennis in een verduisterde kamer op een onbekende plek. Waarom is ze ontvoerd? Door wie wordt ze gevangengehouden? En waarom voelt ze zich hier veiliger dan ze zich de laatste tijd bij haar echtgenoot voelde? De queen of domestic noir BA Paris is terug met De gevangene. Van de thrillers van BA Paris zijn meer dan 300.000 exemplaren verkocht! +

Literaire thriller
Ambo|Anthos