Het dilemma

Rank 230 Gelezen 817 Aan het lezen 32 Wil ik lezen 891 Favoriet 27 Recensies 29
Literatuur & Romans Artikelen 3 Lijsten 5 Spots 5   Topics 0

In Dilemma van BA Paris geeft Livia een groot feest ter gelegenheid van haar veertigste verjaardag. Ze droomt er al van sinds haar bescheiden bruiloft, jaren geleden. Iedereen die ze liefheeft zal op het feest aanwezig zijn, behalve dochter Marnie, die in het buitenland studeert. Stiekem is Livia opgelucht dat Marnie niet kan komen. Ze moet haar echtgenoot Adam iets vertellen over hun dochter, een geheim dat ze heeft ontdekt, maar ze wacht totdat het feest voorbij is zodat hun geluk niet wordt verstoord. Adam wil dat alles perfect is voor Livia en heeft vliegtickets voor Marnie gekocht, zodat ze als verrassing aanwezig kan zijn. Op de dag van het feest krijgt hij vreselijk nieuws. Hij moet het eigenlijk aan Livia vertellen, want hoe kan het feest nu doorgaan? Maar Livia ziet er zo gelukkig uit en de gasten kunnen er ieder moment zijn… Hoever zou jij gaan om je lief nog een paar gelukkige uren te laten beleven? Eerder schreef BA Paris de bestsellers Achter gesloten deuren, Gebroken en Breng me terug. Met Het dilemma slaat ze een nieuwe richting in.

Ambo|Anthos
30 april 2020