BA Paris_Achter gesloten deuren
  Luister een fragment

VN:
Volkskrant:

Achter gesloten deuren

Rank 1800 Gelezen 4182 Aan het lezen 66 Wil ik lezen 1214 Favoriet 281 Recensies 206
Thrillers & Spanning Artikelen 8 Newsroom 1 Lijsten 15 Spots 18 Hebban 1000 120   Topics 0   Leesclub

Iedereen kent wel een echtpaar als Jack en Grace: hij is knap en rijk, zij is charmant en elegant. Mensen om jaloers op te zijn, als je ze niet aardig zou vinden. Je zou Grace beter willen leren kennen. Maar dat is moeilijk, want Grace en Jack zijn altijd samen. Sommigen zouden dit ware liefde noemen. Anderen zouden zich misschien afvragen waarom Grace nooit de telefoon opneemt. En waarom ze nooit op visite komt, ook al werkt ze niet. En waarom een slaapkamer van hun huis tralies voor het raam heeft.

Het perfecte huwelijk? Of de perfecte leugen?

Literaire thriller
Oorspronkelijke titel
Behind Closed Doors
Ireen Niessen
Ambo|Anthos
11 oktober 2016
17 mei 2019

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Louise

Een boek dat je met stijgende verbazing zult lezen

door: Diana Wienholds 4 likes

Er is inmiddels al veel geschreven over Achter gesloten deuren, het debuut van B.A. Paris, dat in haar thuisland Engeland met veel enthousiasme ontvangen is. Ook in Nederland is er veel aan gedaan om Achter gesloten deuren te promoten en kijkend naar de verscheidenheid aan recensies, valt op dat...

Reacties op: Achter gesloten deuren