De therapeut

De therapeut

Rank 919 Gelezen 1668 Aan het lezen 35 Wil ik lezen 1150 Favoriet 35 Recensies 44
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Lijsten 9 Spots 10   Topics 0

De therapeut is de nieuwe thriller van BA Paris, bestsellerauteur van Achter gesloten deuren, Gebroken en Breng me terug. Eindelijk komt de langgekoesterde wens van Alice en Leo uit: ze nemen hun intrek in een pasgerenoveerde woning in The Circle, een exclusieve gated community. Alice heeft niet eerder in een grote stad gewoond en moet dan ook even wennen. Toch wil ze er het beste van maken. Ze leert haar buren steeds beter kennen, en tijdens een buurtborrel komt ze te weten dat haar woning een schokkend geheim herbergt. Hierna raakt ze geobsedeerd door Nina, de therapeut die hun huis twee jaar voor Alice en Leo bewoonde en er werd vermoord, en ze wil er koste wat het kost achter komen wat er is gebeurd. Maar niemand wil haar meer vertellen over de precieze gebeurtenissen van destijds. Haar buren lijken iets voor haar verborgen te houden, en binnen The Circle blijkt alles lang niet zo perfect als het lijkt… De therapeut bevat alle ingrediënten van een typische BA Paris: onderhuidse spanning, onbetrouwbare personages, en meerdere twists aan het eind!

Literaire thriller
Dwarsligger