De Goede Moeder

DE GOEDE MOEDER
BEN JIJ KLAAR VOOR DE GENEZING VAN JOUW VROUWELIJKE WOND?

Frederique raakt besmet met het hiv-virus en weet een ding heel zeker: ze wil zichzelf genezen. Ze wordt moeder van Faas en niets lijkt haar droom om een gewoon gezin te zijn in de weg te staan. Totdat ze Faas voor het eerst slaat als hij drie jaar oud is. Gedreven om haar droom van een gelukkig gezinsleven vol te houden, ontwikkelt ze een ultieme gezonde levensstijl: ze mediteert, doet aan yoga en gaat over op rawfood om een zachte moeder voor haar zoon te kunnen zijn. Toch lijkt niets haar woede tot bedaren te brengen. Ze ontdekt dat het antwoord ligt in haar vrouwenlijn. Het pad van heling brengt haar andere antwoorden dan ze ooit had kunnen vermoeden.

Chantal Semeijns de Vries van Doesburgh-Sandmann (1968) was werkzaam in de wereld van televisie, uitgeverij en reclame. Daarna runde ze tien jaar lang haar eigen praktijk als systemisch pedagoog in Amsterdam. Tegenwoordig werkt ze als inspirator en vrouwencoach en is ze coach van het Vallei-orgasme. Haar missie: vrouwen bevrijden uit hun ijzeren korset om de vrouwelijke wijsheid weer tot bloei te laten komen.

Literaire non-fictie algemeen
Uitgeverij VrouwEnWijsheid