De grote Vincent van Gogh atlas

Jij kent vast wel een paar werken van de beroemdste schilder van Nederland, Vincent van Gogh. Hij reisde door heel Europa, met de boot en vooral met de trein. Hij hield contact met zijn familie door heel veel brieven te schrijven. In deze atlas volgen we Vincent langs alle plekken waar hij woonde. Je zult zien dat de wereld er heel anders uitzag dan nu. De atlas laat zien hoe Vincent als kunstenaar de wereld om hem heen als onderwerp voor honderden tekeningen en schilderijen gebruikte.
Reis mee met Vincent op zijn tocht door Europa, langs alle plaatsen waar hij woonde… en waar hij de kunstenaar werd die hij zo graag wilde zijn.

Recensies (3)

Meer recensies

Is De grote Vincent van Gogh atlas het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De grote Vincent van Gogh atlas