De heilzame tuin

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Het maken van gezonde middelen vergt weinig voorbereiding: aan de hand van de recepten van etnobotanist James Wong kun je zelf crèmes, zalfjes, lotions, theeën en soepen maken, gewoon van de planten die in je vensterbank staan, in de tuin groeien of in het tuincentrum verkrijgbaar zijn. Het maken van een lotion of natuurlijke pijnstiller heeft dan ook niet meer om handen dan het koken van een avondmaaltijd. Daarnaast weet je zo zeker dat het middel dat je gebruikt, of het nu cosmetisch of medisch is, volkomen natuurlijk is, zonder De heilzame tuin laat zien hoe je op een makkelijke en natuurlijke manier huis-tuin-en-keuken-middelen tegen verkoudheden, insectenbeten, slechte adem en andere ongemakken kunt maken. Van bloemen, vruchten, bladeren en wortels van veelvoorkomende bomen, struiken en planten maakt James Wong niet alleen middeltjes voor medicinaal gebruik, maar ook verzorgingsproducten als bodyscrubs, handcrème en lippenbalsem.
Het maken van gezonde middelen vergt weinig voorbereiding: aan de hand van de recepten van etnobotanist James Wong kun je zelf crèmes, zalfjes, lotions, theeën en soepen maken, gewoon van de planten die in je vensterbank staan, in de tuin groeien of in het tuincentrum verkrijgbaar zijn. Het maken van een lotion of natuurlijke pijnstiller heeft dan ook niet meer om handen dan het koken van een avondmaaltijd. Daarnaast weet je zo zeker dat het middel dat je gebruikt, of het nu cosmetisch of medisch is, volkomen natuurlijk is, zonder extra toevoegingen.extra toevoegingen.
Karakter Uitgevers BV