De helende kracht van bosbaden

De helende kracht van bosbaden

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0

Shinrin Yoku, vind innerlijke rust en creativiteit in verbondenheid met de natuur

De auteur neemt je mee naar de mystieke wereld van de bomen en de natuur en vertelt je alles over de helende werking van bosbaden.

‘Ga naar buiten het bos in. Ga naar buiten. Als je het bos niet ingaat, zal er nooit iets gebeuren en zal je leven ook nooit echt beginnen.’ (Clarissa Pinkola Estés, De ontembare vrouw)

Een must voor iedereen die het contact met de natuur en het leven kwijt is. Julia Plevin leidt je het bos, de natuur in, waar ze je uitnodigt om je schoenen uit te trekken, diep te ademen en in stilte te gaan zitten contempleren, waardoor je er als herboren en verkwikt weer uitkomt.

Julia Plevin legt uit wat bosbaden is, hoe het is ontstaan en waarom we er nu meer dan ooit behoefte aan hebben. Je reis begint zodra je het bos instapt.
Dit boek is een uitnodiging die de deur voor je opent naar de wereld van interzijn – de wezenlijke verbondenheid van het Universum – en laat je vervolgens je eigen weg gaan.
Lees dit boek en probeer het zelf!

192 pag. / gebonden
Formaat 12,5 x 20 cm
Oorspronkelijke titel The healing magic of forest bathing
Vertaald uit het Engels door Ronald Hermsen
ISBN 978-94-92995-33-9