De hippe vegetariër

Hallo levensgenieter!
Ben je dol op eten? Hou je van een mooi glas wijn? Voel je je graag fit en energiek? Ik óók! Ik ben een smulpaap eerste klas, en heb geleerd om gezond en gebalanceerd door het leven te gaan met groente, fruit, peulvruchten, granen en noten als basis. Met De Hippe Vegetariër geef ik je oneindig veel inspiratie om gezond bourgondisch te genieten - zowel thuis als uit. Wie je ook bent en wat voor leefstijl je ook hebt, je vindt een recept dat bij je past met oneindig veel variaties. Daarnaast laat ik je zien dat vegetarisch eten op niveau ook buiten de deur mogelijk is met mijn hippe vegetarische tips door heel Nederland voor ontbijt, koffie, lunch, borrel en diner.

Laat je verrassen door De Hippe Vegetariër en ga gezond, bewust en vrolijk door het leven!

Recensies (1)

Is De hippe vegetariër het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De hippe vegetariër