De huizenruil

VN:

De huizenruil

Rank 3767 Gelezen 334 Aan het lezen 11 Wil ik lezen 268 Favoriet 9 Recensies 14
Thrillers & Spanning Spots 3   Topics 0
Als Caroline en Francis een aanbod krijgen om voor een week van huis te ruilen – van hun stadsappartement naar een groot herenhuis in een groene, chique Londense buitenwijk – hoeven ze geen twee keer na te denken. Ze willen maar wat graag even ontsnappen aan hun huis, hun drukke jonge zoontje, en de spanningen die hun huwelijk naar het randje van de afgrond hebben gebracht.

Maar terwijl ze hun relatie proberen te redden toont de buurvrouw wel erg veel interesse in hun activiteiten. Ook ontdekt Caroline steeds meer aanwijzingen in het huis: aanwijzingen dat iemand haar goed kent. De bloemen in de badkamer, haar lievelingsmuziek. Het lijkt erop dat degene met wie ze hebben geruild veel van haar weet, en misschien zelfs de geheimen kent die ze zo wanhopig probeert te vergeten.

Spannende boeken algemeen
Thriller
Boekerij
12 maart 2019
06 maart 2019

2 keer bewerkt, laatste bewerking door Hebban lezer

Ann Busquart Hebban Recensent

Knap debuut met een subtiele spanningsopbouw

door: Ann Busquart
“Nu is er alleen de plotselinge, beklemmende angst om vast te zitten in dit onbekende huis, samen met mijn man, zeven dagen lang, waarvan elk uur voelt als een potentiële landmijn waar we op onze tenen omheen moeten lopen, en om alles te moeten vermijden wat kan leiden tot het ineenstorten van de...

Reacties op: De huizenruil