Al jouw leugens

Al jouw leugens

Rank 1138 Gelezen 86 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 157 Favoriet 3 Recensies 3
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Lijsten 2 Spots 1   Topics 0

Je huis is afgebrand. Je vrouw weet van niets. Je dochter weet te veel.

Mijn mond smaakt naar rook. Mijn ogen tranen ervan, doen pijn in de wind. Als ik mijn hand over mijn gezicht haal, blijft er as achter op mijn huid – als zachte zwarte sneeuw. Het verslindt de muren, vreet de ramen op, neemt bezit van alles.

En zij zijn daarbinnen. Mijn kind, mijn vrouw.

Na de tragische dood van zijn vrouw blijft Alex alleen achter met zijn tienerdochter Jane. Ze redden het prima, maar pas als hij Natalie ontmoet, breekt de zon weer door in zijn leven. Tot hun prille geluk abrupt wordt verstoord door een vreselijke brand.

Dochter Jade houdt vol dat ze een man in huis heeft gezien op de avond van de brand; Natalie ontkent dat ze bezoek heeft gehad. Een van hen moet liegen, en Alex staat voor een onmogelijke keuze: gelooft hij zijn vrouw of zijn dochter? En welke consequenties heeft dat?

In de pers

‘Een fantastische thriller – klassieke psychologische spanning vol verrassingen. Ik heb genoten.’ Lee Child

‘Uitstekend uitgewerkt, vol heerlijke twists. Al jouw leugens is een ijzingwekkende inkijk in de gevaren van obsessie.’ The Guardian

‘Sommige gebeurtenissen kun je beter niet in de doofpot stoppen. Een ijzige sfeer en met zorg uitgediepte personages.’ ThrillZone.nl

Thriller

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Tamara

Katy Hebban Recensent

Niemand wint van obsessie

door: Katy 1 like ebook

Wanneer Alex ’s avonds laat thuiskomt treft hij chaos aan. Zijn huis staat in brand, zijn vrouw Natalie heeft zich net weten te redden en zijn dochter Jade bevindt zich nog binnen. De brandweer kan haar gelukkig redden en ze wordt voor verzorging overgebracht naar het ziekenhuis. Nadat ze wat is...

Reacties op: Al jouw leugens