De intelligentie van licht

De intelligentie van licht van Jacob Israel Liberman bevat baanbrekende inzichten over licht en zicht. Jacob Liberman merkte verbetering in zijn zicht op, zonder dat zijn brilsterkte veranderd was. Hij ontdekte dat wanneer we onze ogen minder inspannen, we juist beter gaan zien. Focus is hierbij het sleutelwoord. Ben je in het moment aanwezig en heb je echte aandacht voor waar je naar kijkt, dan ga je daadwerkelijk beter zien. Vaak kijken we naar iets of iemand, maar zijn we met onze gedachten mijlenver weg. Een wonder? Nee hoor, dit boek laat je precies zien hoe het werkt. En met de oefeningen kun je daarna zelf aan de slag.

Recensies (1)

Is De intelligentie van licht het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op De intelligentie van licht