De introverte moeder

Shirley Visser
Het moederschap is een grote uitdaging voor hoogsensitieve of introverte ouders. Shirley Visser geeft tips!

De introverte moeder van Shirley Visser is een praktisch en herkenbaar boek voor introverte en hoogsensitieve moeders op zoek naar meer balans. Vind jij sportclubs, schoolpleinen en ouderbijeenkomsten een behoorlijke uitdaging? Zou jij jezelf omschrijven als introvert of hoogsensitief, en heb je een kleintje? Laat dan de tips van Shirley Visser je helpen! Zij laat zien hoe je ervoor zorgt dat je als moeder niet overprikkeld raakt in een toch al drukke wereld. Herkenbare verhalen en input van experts helpen je meer balans te krijgen tussen we-time en me-time. Want iedereen heeft zo nu en dan tijd voor zichzelf nodig!

Is De introverte moeder het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op De introverte moeder