De kampvuurvraag

Er zijn zoveel dingen in je leven die, als je niet uitkijkt, stilletjes de regie van je overnemen. Je carrière, inclusief het geld en de waardering die je daarmee verdient. De verwachtingen van anderen, een jaar van tevoren geboekte vakanties, afspraken met vriendenclubs en rekeningen die telkens weer dringend betaald moeten worden. Bekruipt jou ook weleens het gevoel: waar blijf ik in dit verhaal? Om zo’n gedachte vervolgens van je af te schudden en je weer onder te dompelen in de dagelijkse hectiek? In dit boek daagt Onno Aerden je uit om nú te kijken naar de manier waarop je je leven invult en niet te wachten tot na je pensioen. Hij inspireert je om na te denken over wat je momenteel doet en wat je zou wíllen doen. Maar het blijft niet bij inspiratie alleen. Aerdens inzichten en oefeningen leiden tot tien uitgangspunten voor een bewuster leven die iedereeen kan toepassen.

Is De kampvuurvraag het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De kampvuurvraag