De keuken van Carmen

Culinair   Topics 0
Eenvoudige en lekkere gerechten voor de hele familie
Carmen Pfaff is de stille kracht achter haar familie. Maar vooral: zij is een vrouw met een passie voor koken, die ervoor zorgt dat er elke dag opnieuw een lekkere, verse, gezonde maaltijd op tafel komt. Voor haar man Jean-Marie, maar minstens even vaak voor de kinderen en kleinkinderen die allemaal even dol zijn op haar kookkunsten. De keuken van Carmen verzamelt 78 favoriete recepten van de familie Pfaff. Zo komt u te weten wat de lievelingsrecepten van alle gezinsleden zijn, hoe Carmen haar kleinkinderen verwent en wat ze speciaal voor Jean-Marie op tafel zet. Naast recepten bevat dit boek allerlei anekdotes en culinaire geheimen van de familie Pfaff, en tal van tips en tricks van Carmen om elke dag lekker, snel en budgetvriendelijk te koken. Dat alles maakt van De keuken van Carmen een uniek kookboek dat duidelijk de stempel draagt van Carmen, de beste familiekok van Vlaanderen.

Culinair
Eten en drinken algemeen