Meer dan 4,1 miljoen beoordelingen en recensies Organiseer de boeken die je wilt lezen of gelezen hebt Het laatste boekennieuws Word gratis lid
De Kinderen van Ji 2 - De Barbarenkoningin

De Barbarenkoningin

Gelezen 8 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 13 Favoriet 0 Recensies 1
Fantasy & SF Lijsten 1   Topics 0
De Barbarenkoningin van Pierre Grimbert is deel twee van de vijfdelige serie De Kinderen van Ji. Een vervolg op Het Geheim van Ji.

Eindelijk gaan de jonge erfgenamen aan land op het eiland Ji. Ze worden er opgewacht door Zuïa zelf. Zij onthult de plannen van Duyster en wil met hen samenwerken. Maar voordat de erfgenamen het kunnen opnemen tegen de demon Duyster, moeten ze hun eigen innerlijke demonen trotseren. En die zijn al even angstaanjagend. Wat is er aan de hand met Nolan, Niss en Cael? Hoe kan Eryne plaatsen herkennen waar ze nog nooit is geweest? De erfgenamen krijgen geen tijd om er lang over na te denken, want hun vijanden slaan de handen ineen en worden steeds brutaler. Het is dus hoog tijd om partij te kiezen. Maar wie kan de nieuwe generatie erfgenamen vertrouwen?

Sciencefiction & Fantasy
12 juni 2017

1 keer bewerkt, laatste bewerking door VM van Erp - van Dijk

Laten we Grimbert opgeven

door: Kanta

Alweer drie jaar lang is uitgeverij Luitingh Sijthoff het verzamelde werk van de Franse fantasyschrijver Pierre Grimbert de Nederlandse markt op aan het jagen. Het tempo is wat afgenomen: vertaalster Margreet van Muijlwijk lukte het de eerste serie van vier boeken binnen een jaar in de Nederlandse...

Reacties op: De Barbarenkoningin