De kleine bakkerij aan het strand

Rank 256 Gelezen 1067 Aan het lezen 23 Wil ik lezen 732 Favoriet 44 Recensies 29
Feelgood Artikelen 1 Lijsten 2 Spots 16 Top25's 4 Topics 1

In De kleine bakkerij aan het strand van Jenny Colgan staat het leven van Polly Waterford op zijn kop. Haar relatie is op de klippen en haar bedrijf is ook nog eens failliet. Kortom, ze móét weg. Ze komt terecht op Mount Polbearne, een klein schiereiland voor de kust van Cornwall, in een appartement boven een verlaten winkel. Om haar zinnen te verzetten begint ze met het bakken van brood, dat al snel meer dan een hobby wordt. Lees en leef mee met Polly die tegen wil en dank vriendschap sluit met de lokale bevolking, met vallen en opstaan haar leven weer richting geeft en bovendien valt voor een wel heel schattige huisgenoot die door het raam naar binnen komt waaien: de papegaaiduiker Neil.

Feelgood
Beach Street (1)
Elise Kuip
Luitingh Sijthoff
18 juli 2019
23 april 2020

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Esther Jansen

Marieke Scheers Hebban Recensent

Ontspannen feelgood vol heerlijke baksels

door: Marieke Scheers 1 reactie 6 likes

Jenny Colgan (1972) is schrijfster van romantische komedie en Science Fiction (o.a. Dr. Who) en schrijft ook boeken onder de pseudoniemen Jane Beaton en JT Colgan. Met The summer seaside kitchen (2017), welke in 2018 in Nederland is uitgegeven als Café zon en zee, won ze in 2018 de Romantic...

Reacties op: De kleine bakkerij aan het strand