De klimaatcrisis voorbij

De klimaatcrisis voorbij

Kort geleden vroeg Berend Warrink aan zijn kleindochter van negen wat zij van het klimaat vindt. “Ik weet hoe het afloopt”, zei ze resoluut. “Met het klimaat gaat het helemaal fout en alle mensen gaan dood.” Tranen sprongen in zijn ogen.
De jeugd heeft behoefte aan een toekomstvisie die hun de hoop geeft dat zij de klimaatcrisis kunnen overleven en die hen motiveert om het juiste te doen. De stip op de horizon kan zijn:
“In 2050, voorbij de klimaatcrisis, hebben we een nieuwe koele wereld met louter mensen die liefdevol en wijs omgaan met elkaar, het klimaat, de natuur en alle dieren.”
Dat kan door: 1) nu hard op de ecologische noodrem te trappen, 2) krachtig de onderliggende oorzaken aan te pakken en 3) de geestelijke hergeboorte van de mensheid te ondersteunen, zodat we geestelijk gezien bijna allemaal vlinders worden.
Dit boek biedt praktische aanwijzingen. Het vertelt wat mensen kunnen doen om te helpen het tij van de klimaatcrisis te keren en vooral hoe ze kunnen bijdragen aan de komende omslag in bewustzijn. Het is belangrijk om hoop en vertrouwen te houden, want anders komt de voorspelling van Warrinks kleindochter nog uit ook.

Berend Warrink is opgeleid tot verkeersvlieger en luchtvaartingenieur. Hij werkte 35 jaar als ontwerper en manager bij Fokker. Hij oefende wereldwijd in het gebruik van geestkracht, in Nederland, Europa, Amerika, China en Rusland.
Berend Warrink is getrouwd, heeft drie kinderen en vier kleinkinderen. Na zijn pensionering schreef hij vier avontuurlijke spirituele romans en zijn autobiografie. De laatste jaren krijgt hij spectaculaire nachtelijke visioenen over de toekomst.

Religie & Spiritualiteit
Esoterie algemeen