De verborgen kosmos

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Captain Bob is in therapie bij de mooie Marjolein nadat hij een vliegtuigkaping door een duister wezen heeft meegemaakt. Al gauw wordt hem duidelijk dat de planeet zich in een grote crisis bevindt en dat hij kan bijdragen tot de oplossing daarvan. Een goudharige ufonaut vraagt Bob hem te helpen de illusiemachine te vinden, die de waarheid over leven in de kosmos verbergt. Hij zal Marjolein en Bob leren, om in hun innerlijke kracht te gaan staan en nee te zeggen tegen het duister. De zeven stappen daartoe zijn perceptie, bescherming, verzet, kracht, techniek, strijd en genieten. Het levert een reeks adembenemede avonturen op, waarbij het leven van Bob en Marjolein totaal op zijn kop komt te staan.
Berend Warrink is opgeleid tot verkeersvlieger en luchtvaartingenieur. Hij werkte 35 jaar bij Fokker. Hij oefende steeds in het gebruik van geestkracht om de organisatie positief te maken. Dat paste hij ook wereldwijd toe, in Nederland, Europa, Amerika, China en Rusland.
Berend Warrink is getrouwd, heeft drie kinderen en vier kleinkinderen. Na zijn pensionering schreef hij vier avontuurlijke spirituele romans en zijn autobiografie.

Esoterische en spirituele roman
Elikser B.V. Uitgeverij