De kracht van aandacht

Trainen van je geest Voor innerlijke rust en ruimte zullen we onze geest moeten trainen. De tradities waaruit de technieken van meditatie en mindfulness voort- komen geven aan dat het doel ervan het trainen van onze geest is. Het doel van de training is om de natuur van onze geest te leren herkennen. Het betekent dat we door onze aandacht te trainen niet langer in allerlei oude gewoonten van denken en doen verzanden, die ons stress, onrust en verwarring opleveren. De Kracht van Aandacht Je vindt in deze Kleine Gids een praktische uitleg over de inhoud en werking van Aandacht, Meditatie en Mindfulness. Het presenteert een model van kwaliteit van bewustzijn, en van verdieping van reflectie. Het beschrijft de noodzakelijke stappen op het Pad van bewustzijnontwikkeling van het begin tot het resultaat - de realisatie van de natuur van de geest.

Is De kracht van aandacht het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De kracht van aandacht