Eenvoud van perfectie

Het Spirituele Pad Velen van ons kennen een diep verlangen naar innerlijke bevrijding. Het Spirituele Pad vertrekt vanuit het inzicht dat bevrijding de herkenning van de essentie of natuur van onze geest is. Deze natuur is weliswaar altijd aanwezig, maar door onze emotionaliteit en drukke, afgeleide geest merken we haar nauwelijks op. Verlichting De realisatie van de natuur van onze geest ligt binnen handbereik. Het is immers niet iets wat we hoeven te bedenken of creëren, ze is onze diepste geestelijke staat van zijn. Als we tot rust komen en ons bevrijden van onze beperkende conditionering dan is die natuur direct ervaarbaar. Verlichting is het herkennen van de natuur van onze geest en stabiliseren van de herkenning tot een permanente staat van zijn. De 4 Fasen van Bewustzijn Ontwikkeling In deze tweede Kleine Gids beschrijf ik de inhoud en volgorde van het Spirituele Pad. De 4 Fasen van het Pad zijn de Autonome, Psychologische, Spirituele en Realisatie Fase. Hier vind je hun inhoud en de praktische toepassing in je dagelijks leven. Je kunt het gebruiken voor inzicht en zelfreflectie en zien waar je nu bent, wat nog (meer) aandacht vraagt, en hoe je verder kunt gaan op jouw Spirituele Pad naar bevrijding.

Is Eenvoud van perfectie het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Eenvoud van perfectie