De kracht van het nu

De kracht van het nu

Gelezen 212 Aan het lezen 35 Wil ik lezen 130 Favoriet 29 Recensies 8
Non-fictie Artikelen 1 Lijsten 2   Topics 0
'De kracht van het Nu' is h?t spirituele boek van het afgelopen decennium. Het beschrijft een boodschap die wereldwijd al miljoenen mensen bewuster heeft gemaakt. Want, we zijn ons denken niet. Eckhart Tolle nodigt je uit om jezelf van je verstand te bevrijden. Om je ware zelf en je identificatie met je onechte zelf, je ego, te laten varen. Zo verlos je jezelf van psychische pijn. Iedereen die zich overgeeft aan het Nu zal hierin slagen! Het leven is een aaneenschakeling van momenten in het Nu. Alles gebeurt in het Nu en alles vinden we in het Nu. Als we ons hiervan bewust worden, vinden we schoonheid, liefde, geluk, creativiteit, innerlijke vrede en bovenal ons ware zelf.
De rake uitspraken van Eckhart Tolle weten een wereldwijd publiek te boeien. 'De kracht van het Nu' heeft vele mensen, van jong tot oud, vertrouwder gemaakt met spiritualiteit en biedt praktische handvatten om het Nu direct te ervaren.

Religie & Spiritualiteit
Spiritualiteit
Esoterie algemeen
Peter Roelofsen
AnkhHermes, Uitgeverij
27 april 2010
02 mei 2017
9789020210392 , 9789020204377 , 9789020213607

Reacties op: De kracht van het nu