De kristallen tempel

De kristallen tempel

Rank 5810 Gelezen 3 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 8 Favoriet 0 Recensies 2
Junior   Topics 0
Terra Fabula is gevangen in de duisterste dagen.
William en Martha reizen in het verborgene, op jacht naar de laatste overgebleven Giften van de Eldred. Eenmaal verenigd, moeten deze de eeuwenoude vloek opheffen die de magische wereld bedreigt.
Maar de krachten van Het Boze worden sterker en zij zal spoedig herrijzen. Met elke stap die wordt gezet, raken de Koningskinderen verder verwijderd van de overwinning. De tijd raakt op en gevaren bemoeilijken hun pad.
Vertrouwen en loyaliteit worden op de proef gesteld. Donkere geheimen uit het verleden worden onthuld en mysteries ontrafeld. Geliefden staan op de drempel om zichzelf en elkaar te verliezen.
De beslissende slag is aangebroken en legers van duister en licht staan tegenover elkaar. Met het verschijnen van de Bloedmaan stevent het rijk af op de ondergang.
Kind & Jeugd
Zilverbron
12 april 2019

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 24,95

Lezersrecensies (2)

The Bookbabe

door: Cisz Strasters 1 like
"Want als wij er niet meer zijn, zogenaamd omdat we risico's moeten nemen en een heldhaftige dood sterven, wie moet dit rijk dan uit de stront trekken?" ~ p38. Het verhaal blijft zichzelf overstijgen, zelfs in dit vierde boek. Stiekem hoop ik dat er nooit een einde aan komt, want ik ben er nog...

De kristallen tempel: het boek der geesten

door: Ferry76Visser 1 like
Er zijn boeken die hun lezers de nachtrust kosten, omdat ze echte pageturners zijn. En daar is ‘De kristallen tempel’ van Peter DeWillis (Peter van Roermund) een perfect voorbeeld van. Het is naast een geweldig boek over duisternis, liefde, gebondenheid, vriendschap en licht, het meest...