De kustmoorden

De kustmoorden

Rank 4831 Gelezen 500 Aan het lezen 29 Wil ik lezen 873 Favoriet 28 Recensies 24
Thrillers & Spanning Lijsten 7 Spots 2   Topics 0

Het begin van een bloedstollende nieuwe serie door thrillerlegende James Patterson en bestsellerauteur J.D. Barker

Al sinds hun traumatische kindertijd vertrouwen Michael en Megan Fitzgerald alleen elkaar. Ze moeten wel, na alles wat hun ouders hun hebben aangedaan. Als Michael thuiskomt en het lijk van een onbekende vrouw in zijn badkuip vindt, belt hij direct de politie. Maar als die even later op de stoep staat, hebben ze bewijs dat Michael het slachtoffer kende. Waarom kan Michael zich daar niets van herinneren?

Het mag duidelijk zijn dat iemand een gruwelijk spel met hem speelt. Terwijl Michael wordt afgevoerd naar het politiebureau, zet Megan alles op alles om haar broer vrij te pleiten. Als het dodental oploopt en de moorden steeds meer herinneringen aan hun kindertijd oproepen, begint zelfs zij te twijfelen. Hoe goed kent ze haar broer echt?

Aan detective Garrett Dobbs en fbi-agent Jessica Gimble de taak de diep begraven geheimen van de Fitzgeralds te ontrafelen en de dader te ontmaskeren – voor er meer slachtoffers vallen.

Pers en boekverkopers

‘Heeft alles wat het seriemoordenaarsgenre nodig heeft: een race tegen de klok en spanning tot het eind.’ HHHH VN Detective & Thrillergids

‘Dit boek blaast je omver, een van de beste die ik tot nu toe gelezen heb.’ Clemens Gommers, Broese Boekverkopers, Utrecht

‘Voor liefhebbers van zeer spannende boeken is Barker een nieuwe ontdekking! Een pageturner van begin tot eind.’ Janna Navis, Boekhandel Dominicanen, Maastricht

Thriller
Spannende boeken algemeen