De laatste deelnemer

VN:

De laatste deelnemer

Gelezen 141 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 87 Favoriet 0 Recensies 11
Thrillers & Spanning Artikelen 2 Lijsten 1 Spots 3   Topics 0

Twaalf kandidaten nemen deel aan een realityprogramma waarin ze moeten zien te overleven in de wildernis in het noordoosten van de VS. In het begin zijn de opdrachten vrij onschuldig, maar ze worden steeds heftiger. Dan volgt de ultieme test: in je eentje een tijdlang overleven in de wildernis.
Een deelneemster wordt steeds fanatieker - ze wiet niet wie ze kan vertrouwen. Bij de laatste uitdaging raken haar reservers op en kan ze steeds minder goed realiteit van waan onderscheiden. Dan ontmoet ze een tiener die haar een wel heel onwaarschijnlijk verhaal vertelt. Of vertelt hij de waarheid? Zal ze hem vertrouwen?

Literaire thriller
Oorspronkelijke titel
The Last One
Iris Bol Marcel Rouwé
Ambo|Anthos
04 augustus 2016
27 augustus 2016

Kees van Duyn Hebban Recensent

'Wie is de mol?' is spannender

door: Kees van Duyn

Alexandra Oliva groeide op in een stadje bij het Adirondackgebergte in het noordoosten van de staat New York. In verband met haar studie aan Yale University verliet ze dit gebied in 2001. Het lukt haar niet om er Russisch te leren, maar schreef er wel een lang essay over Robin Hood waarmee ze een...

Reacties op: De laatste deelnemer