Cover Paul De Bruyn - De laatste stap

De laatste stap

Rank 638 Gelezen 23 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 45 Favoriet 1 Recensies 14
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Spots 1   Topics 0   Leesclub

Wanneer het lichaam van een man wordt gevonden in de Hobokense Polder beseffen commissaris Eric Michiels en zijn team meteen dat dit geen gewone moord is. De manier waarop hij is toegetakeld doet vermoeden dat het om extreme haat of een rituele moord gaat. De vermoorde man was een vereenzaamde en verbitterde leraar die een conflict had met een leerling, maar al snel blijkt dat hij vroeger journalist was en dat hij op zoek was naar een grote zaak. Een ex-collega had hem verteld dat zij gedwongen was tot een schijnhuwelijk, maar nog voor de politie haar kan ondervragen, wordt ook zij vermoord teruggevonden. Michiels en zijn team staan voor de moeilijkste zaak waar ze ooit mee te maken hebben gehad.

Rassenhaat, extreemrechtse groepen, verbittering en afgunst, maar ook liefde, schoonheid en humor: wervelend geschreven whodunit waarin je de gonzende hartslag van een stad voelt.

Spannende boeken algemeen
Manteau