De laatste sterft

Rank 4870 Gelezen 1037 Aan het lezen 17 Wil ik lezen 308 Favoriet 41 Recensies 19
Thrillers & Spanning Artikelen 2 Lijsten 5 Spots 3   Topics 0
De levens van drie kinderen raken door extreem gruwelijke gebeurtenissen met elkaar verweven: eerst worden hun families vermoord, daarna hun pleeggezinnen. Ze blijven als enige overlevenden over. De kinderen worden in veiligheid gebracht op de streng beveiligde kostschool Evensong, een internaat voor zwaar getraumatiseerde kinderen dat is opgericht door leden van de Mefisto Club. Maura Isles vertrouwt de gang van zaken op de school niet en wil dat de zestienjarige Julian ?Rat? Perkins, die ze kent van een eerdere zaak en ook op Evensong verblijft, een ander onderkomen zoekt. Jane en Maura storten zich op het onderzoek naar de moorden op de families en zetten hun eigen levens op het spel om de kinderen te beschermen. Kunnen ze het gevaar op tijd afwenden?

Thriller
The House of Books
23 oktober 2012
14 december 2013

Hebban Recensies Hebban Recensent

Niet Gerritsens beste, maar toch spannend

door: Hebban Recensies 1 like

Alleen al door haar Nederlandse naam behoeft Tess Gerritsen (1953, San Diego) nauwelijks een introductie. Begonnen als schrijfster van romantische suspense, groeide ze uit tot een van de meest gelezen thrillerauteurs. Behalve de 'Rizzoli & Isles' serie (inmiddels succesvol verfilmd), schreef ze ook...

Reacties op: De laatste sterft