De leugen

Ons huwelijk is een leugen. Ik ben de eerste om het toe te geven. Alleen onder vier ogen, natuurlijk. Beruchte playboy Luka Zoric heeft een vrouw nodig en de goede PR die dat oplevert. Ik heb alleen de carrièreboost nodig die ik zal krijgen als ik zijn topmodel word. Het is een win-winsituatie... op papier dan. Maar sinds wanneer is het echte leven zo eenvoudig? Zijn jaloezie maakt me gek. De controle die hij over mijn lichaam heeft is onaanvaardbaar. Ik zou er eigenlijk niet zo opgewonden van moeten raken. Maar er is meer tussen mij en mijn man dan je op het eerste gezicht zou zeggen. En het duurt niet lang voordat ik me afvraag wie van ons de grootste fout heeft gemaakt.

Recensies (5)

Meer recensies

Is De leugen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De leugen