De liefde volgens Sergio

Alles wat je ooit wilde weten over de liefde, met tips & tricks van de beroemdste koppelaar van Nederland

De liefde volgens Sergio staat vol met persoonlijke ontboezemingen en romantische inzichten van Nederlands bekendste koppelaar. In dertig hartverwarmende verhalen vertelt Sergio over de liefde die hij voelt voor bijvoorbeeld zijn geliefden, zijn kinderen, zijn ouders. Maar ook doet hij in verschillende anekdotes uit de doeken hoeveel liefde hij voelt voor zijn werk, voor zijn vrienden en voor kunst. Het mooie van liefde is namelijk dat het overal te vinden is en Sergio vertelt daar grappig en ontroerend over.

Al snapt geen mens werkelijk hoe de liefde werkt, Sergio staat er altijd voor open om zelfs de hardst gebroken harten opnieuw te laten bonzen! Dat doet hij onder andere aan de hand van lijstjes: de leukste ideeën voor een date, een overzicht van goede en slechte openingszinnen, de beste muziek om een romantische sfeer te creëren, en de nodige cijfers om de liefde te verklaren. Voor zover dat kan natuurlijk. De liefde volgens Sergio is de perfecte mix van humor en romantiek voor iedereen die in de liefde gelooft!

Stripboeken
Cadeauboeken algemeen