De liefdesbrieven van Abelard en Lily

Gelezen 29 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 42 Favoriet 2 Recensies 2
Young adult Artikelen 1 Lijsten 1 Spots 1   Topics 0
ADHD'er Lily en autist Abelard vallen voor elkaar. Is hun liefde sterk genoeg om de verschillen tussen hun persoonlijkheden te overbruggen? Een humoristisch en romantisch coming-of-age-verhaal.

Ontluikende liefde
Als ADHD'er Lily en autist Abelard per ongeluk een klaslokaal beschadigen, moeten ze nablijven. Dat vindt Lily geen straf; Abelard is slim, knap en loopt dertig seconden achter op de rest van de wereld. Perfect, want zij loopt juist dertig seconden voor. Ze vallen voor elkaar, maar hun relatie is niet zonder moeilijkheden. Is hun liefde sterk genoeg om de verschillen tussen hun persoonlijkheden te overbruggen?

Young Adult
Fictie 15+
Gottmer
14 augustus 2018
22 augustus 2018

Joke De Meyer Hebban Team

Sterk hoofdpersonage, dubbelzinnige boodschap

door: Joke De Meyer

Lily Michaels-Ryan komt door een van haar zovele ondoordachte handelingen terecht in de strafstudie. Daar ontmoet ze de mysterieuze en aantrekkelijke Abelard. De twee voelen zich meteen tot elkaar aangetrokken en het duurt niet lang voor hun gevoelens veranderen in een relatie. De liefde gaat...

Reacties op: De liefdesbrieven van Abelard en Lily