De linkerhand van God

Zijn naam is Cale. Het stond geschreven in de Geschriften dat hij zou komen. Hij is de Linkerhand van God... de laatste Verlosser... de engel des doods. Ze zeggen dat hij de wereld kan vernietigen.

De Linkerhand van God is het eerste deel van een trilogie die draait om het leven van een jonge held, de indrukwekkende Cale. Hij is de held der helden. Een held die niet opgaat in zijn omgeving en klaarstaat voor hét moment in de tijd en voor één enkel doel.
Cale is geboren met een gave in een wereld vol geheimen, mysterie, vriendschap en verraad. De Linkerhand van God is fantasy op haar best: een gevaarlijke queeste, vreemde volken, een onmogelijke liefde, magie, actie en avontuur, met vaart verteld tegen een decor van een angstaanjagende wereld.

Paul Hoffman werkt als screenwriter en producer van films. Hij werkte met onder anderen Francis Ford Coppola. De Linkerhand van God verschijnt wereldwijd in twintig landen.

‘Schrijvers zoals Hoffman zijn zeldzaam. Dit fantastische boek had me vanaf het eerste hoofdstuk in zijn greep en liet me pas dagen later weer los, bedwelmd en grijnzend. Ik heb niet meer zo genoten van een nieuwe wereld sinds Feists Magiër.’
conn iggulden, auteur van de conqueror-serie

‘Een duistere roman, bloedstollend en meeslepend. Als dit boek niets met je doet, is een deel van je ziel afgestorven.’
harry sidebottom, auteur van de warrior of rome-serie

‘Mysterieus en magnifiek. Hoffman heeft een angstaanjagende wereld gecreëerd en gevuld met zonderlinge en complexe personages.’
eoin colfer, auteur van de artemis fowl-serie

Recensies (1)

Is De linkerhand van God het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De linkerhand van God