De magische strijd van Bakkerij Bliss

De magische strijd van Bakkerij Bliss

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 3 Favoriet 0 Recensies 0
Junior   Topics 0

Een overheerlijk nieuw boek in de Bakkerij Bliss-serie!

Roos en haar familie hebben een geheim: in hun magische bakkerij maken ze met behulp van een oud familiekookboek betoverde cupcakes, taarten en koekjes.
De winter is aangebroken in Rampenburg. De familie Bliss heeft het lekker warm in hun magische bakkerij als het buiten begint te sneeuwen – en niet meer ophoudt. De bakkersfamilie besluit de ondergesneeuwde stad te hulp te schieten met hun magische baksels. Maar al snel blijkt dat iemand anders Roos en haar familie al voor is geweest. Roos, die gewend is het stralende middelpunt te zijn bij haar magische heldendaden, heeft er een rivaal bij. Alleen samen kunnen ze de wereld bevrijden van de winterchaos…
De magische strijd van Bakkerij Bliss is een heerlijk winters verhaal voor lezers vanaf 10 jaar.

'Kathryn Littlewood pakt je meteen in met haar verrukkelijke verzinsels.' Bas MaliepaardTrouw
Kind & Jeugd
Van Holkema & Warendorf
10 oktober 2019

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 17,99 Bestel het e-book € 11,99