De match

De match

Rank 134 Gelezen 262 Aan het lezen 8 Wil ik lezen 266 Favoriet 6 Recensies 5
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Newsroom 1 Lijsten 3 Spots 1   Topics 0

Als jong kind werd Wilde gevonden in de Ramapo-bergen van New Jersey, waar hij een wild bestaan leidde. Hij is opgegroeid zonder ook maar iets te weten van zijn familie, en nog minder over zijn eigen identiteit. Zelfs nu nog staat hij simpelweg bekend als Wilde, de jongen uit de bossen.

Wanneer een match in een online voorouderdatabase hem op het spoor brengt van een naast familielid, staat hij op het punt het mysterie rondom zijn jeugd op te lossen. Alleen verdwijnt dit familielid net zo snel als hij is gekomen. Wilde zet zijn onderzoek onverschrokken voort via verschillende DNA-websites, waar hij in aanraking komt met een gemeenschap van doxxers, een geheime groep die zich inzet voor het ontmaskeren van anonieme online trollen. Maar dan wordt een van deze doxxers dood aangetroffen. Het wordt al snel duidelijk dat een moordenaar zeer geïnteresseerd is in Wildes onderzoek, en dat het volgende slachtoffer wel eens Wilde zelf zou kunnen zijn.

Spannende boeken algemeen
Thriller