De Mefisto Club

Rank 1611 Gelezen 1157 Aan het lezen 19 Wil ik lezen 207 Favoriet 31 Recensies 17
Thrillers & Spanning Lijsten 5 Spots 3   Topics 0

Dit Latijnse woord is in bloed gekrast op de plek waar een jonge vrouw op nietsontziende wijze is vermoord: IK HEB GEZONDIGD. Het is bedoeld als een kerstgroet en jaagt patholoog-anatoom Maura Isles en rechercheur Jane Rizzoli de stuipen op het lijf. Algauw brengen ze het slachtoffer in verband met de controversiële psychiater Joyce O'Donnell, lid van een sinistere groep die zich de Mefisto Club noemt. Op Beacon Hill wijden de aanhangers van de Club zich aan de analyse van het kwaad. Kan het wetenschappelijk worden verklaard? Met behulp van mysterieuze religieuze symboliek proberen ze een ve rbijsterende theorie te bewijzen: Satan is onder ons. Maura en Jane raken verwikkeld in de angstaanjagendste zaak van hun carrière en gaan de confrontatie aan met een boosaardige vijand - wiens werk nog maar net is begonnen.

Thriller
9789044319743 , 9789044327786 , 9789044330885

1 keer bewerkt, laatste bewerking door FolkeVDW

Fascinerend

door: Eric Diepvens 1 like
Tess Gerritsen hoeft waarschijnlijk niet meer voorgesteld te worden: deze dame, die in een vroeger leven nog arts was, bouwt nu, met een heel zakelijke kijk, haar succesvolle schrijversloopbaan uit. Evenzo behoeven ook rechercheur Jane Rizzoli en lijkschouwer Maura Isles geen introductie meer, want...

Reacties op: De Mefisto Club