De oer-geschiedenissen van de reizende planeet

Dit boek legt de oudste informaties bloot van onze planeet en van de mensheid die er al duizenden jaren op woont. Wat in dit boek na vele jaren van literatuuronderzoek naar voren komt was tot nu toe onbekend en onbekend maakt onbemind. Dit werd en wordt nog steeds veroorzaakt door religieuze en culturele onwil om de feiten zoals ze hier vergeleken zijn te erkennen. Dat is hier dus nu wel gedaan en dat stuit op weerstand, maar dat geeft ook aan dat het hier gestelde juist is.

Nog nooit is er iemand geweest, althans voor zover bij mij bekend, die zulke revolutionaire gedachten niet alleen maar durfde te publiceren, maar ze ook nog bewees aan de hand van de oudste bronnen. Ik noem het idee dat onze planeet verbleven heeft bij meer sterren dan de onze alleen en dus versprong van de ene ster naar de andere, door het heelal heen.

Daarom ook de titel van het boek met de reizende planeet. Dat betekende ook dat de mensheid opnieuw moest beginnen. Hoe ze dat deed en wanneer en hoe ze de verschrikkelijke kou in het heelal, zonder warmte van de eigen ster in de buurt, overleefde is allemaal uit het onderzoek van de oudste bronnen naar voren gekomen.

De gevolgen voor onze gedachten en theorieën van dit idee zijn zo enorm en doet zo veel oude religieuze en wetenschappelijke gedachten die we voor vaststaand hielden wankelen, dat we welhaast toe zijn aan een grote heroriëntering van wat wij voor vaststaand houden.

Is De oer-geschiedenissen van de reizende planeet het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De oer-geschiedenissen van de reizende planeet