We zijn misleid

De inhoud van dit boek gaat niet alleen maar over de joods/chris-telijke wereld, want er was en is veel meer aan de hand op het vlak van de massamisleiding en beïnvloeding en het is ook veel ouder.
Massamisleiding en beïnvloeding op grote en geplande schaal met maar één doel, de wereldmacht. We geloofden het allemaal en we deden er zelf grootschalig aan mee. Hoe dat begon en door wie ont-hult dit boek.
Maar wie moet die wereldmacht in handen krijgen en wat komt er dan van terecht, meer speciaal ook voor ons, de gewone wereld-bevolking? Dit boek geeft antwoorden en geeft ook een aanzet tot bewustwording van wat er nou eigenlijk aan de hand is op deze wereld. Bewustwording is herkenning. Dat is het proces dat zich steeds verder ontwikkelt, waar we zelf ook in betrokken zijn, of we het nou willen of niet. De lezer komt zo op het punt om zich af te vragen of hij/zij dat wel wil en waarom dan? U krijgt een inkijk en inzicht in de processen/protocollen om de planeet en de mensheid in handen te krijgen. Kennen is herkennen!
Worden we er beter van of juist niet? Nee, we worden er niet beter van, zeker niet. De gehele mensheid in slavernij? Dat is geen goed vooruitzicht, maar we zijn al veel verder op deze weg daar naartoe dan we zelf weten en we doen er weer aan mee, onbewust, net als vroeger, het lijkt wel anders, maar is het dat ook? Nee, en dat komt door de massa-beïnvloeding, waar de wereldbevolking geen weet van heeft. Wie er de werelddictatuur zal gaan leiden dat onthult dit boek ook en het is, in jaren, veel dichterbij dan dat het lijkt.

Is We zijn misleid het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op We zijn misleid