De onvoldoende

Rank 4505 Gelezen 47 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 33 Favoriet 1 Recensies 3
Feelgood Spots 2   Topics 0

'Sensationeel en sterk, een harten brekend en hartverwarmend verhaal dat zo veel meer is dan de titel alleen' – bookaliciousbabes.com boekenblog – Zeke Daniels is niet gewoonweg een hufter, het is een klootz*k. Doordat hij zich gedraagt als enorme eikel, houdt Zeke Daniels mensen op een afstand. Hij heeft geen interesse in een relatie… Dat hebben de meeste eikels niet. Uitgaan met een meisje? Samen een stelletje vormen? Nope. Niets voor hem. Het lukt hem amper de relatie met zijn familie te onderhouden*.* Zelfs zijn eigen vrienden mogen hem niet. Althans, niet echt. Waarom blijft hij dan maar denken aan Violet DeLuca? Lieve, stille Violet… Zijn tegenpool op alle vlakken. Het licht tegenover zijn duisternis. Zelfs haar naam klinkt als een zonnestraaltje, als een 'ze leefden nog lang en gelukkig' en al die andere ellende. Voilet, die hem bijles moet gaan geven omdat hij anders zakt voor een belangrijk tentamen... Voilet, die langzaam maar zeker zijn hufterhart binnendringt… Voilet, die er achterkomt wie Zeke Daniels daadwerkelijk is… Misschien niet eens zo'n hufter als hij iedereen wil doen geloven.

Feelgood
Romantiek
Hoe sla je een Hufter aan de Haak (2)
Olga Hoekstra
Tinteling Romance