De opkomst van de draken

"Als je dacht dat je geen reden meer had om te leven na het einde van de Tovenaarsring serie, dan had je het mis. De Opkomst van de Draken is het begin van wederom een veelbelovende serie van Morgan Rice, die ons meeneemt in een fantasiewereld met trollen en draken, moed, eer, magie en geloof in je lotsbestemming. Morgan is er weer in geslaagd om een sterke set personages neer te zetten die ons op elke pagina voor hen laten juichen… Aanbevolen voor de permanente bibliotheek van iedereen die van een goedgeschreven fantasy novel houdt." --Books and Movie Reviews, Roberto Mattos De #1 Bestseller! De #1

Bestverkopende auteur Morgan Rice komt met een meeslepende nieuwe epische fantasy serie: DE OPKOMST VAN DE DRAKEN (KONINGEN EN TOVENAARS—Boek 1). Kyra, 15, droomt ervan om een beroemde krijger te worden, net als haar vader, ondanks het feit dat ze het enige meisje is in een fort met alleen maar jongens. Terwijl ze worstelt om haar speciale vaardigheden te begrijpen, haar mysterieuze innerlijke kracht, beseft ze dat ze anders is dan de anderen. Maar er wordt een geheim voor haar verzwegen over haar geboorte en een voorspelling rond haar lot, waardoor ze zich gaat afvragen wie ze echt is. Wanneer de lokale heer komt om haar mee te nemen, wil haar vader haar uithuwelijken om haar te redden. Kyra weigert en vertrekt in haar eentje. Ze trekt een gevaarlijk bos in, waar ze een gewonde draak tegenkomt—en ze zet een serie gebeurtenissen in werking die het koninkrijk voorgoed zullen veranderen. Ondertussen offert de 15-jarige Alec zichzelf op voor zijn broer en wordt afgevoerd naar De Vlammen, een muur van dertig meter hoge vlammen die het koninkrijk tegen het leger van Trollen in het oosten beschermen. Aan de andere kant van het koninkrijk worstelt de huurling Merk met zijn duistere verleden. Hij reist door de bossen, vastberaden om een Wachter van de Torens te worden en te helpen het Vuurzwaard, de magische krachtbron van het koninkrijk, te bewaken.

Recensies (3)

Meer recensies

Is De opkomst van de draken het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De opkomst van de draken